Pēc tam ķērāmies pie praktiskā darba – tas ir, bija iespēja pašiem sashēmot trīs dažādas grūtības shēmas. Tiem, kam tā bija pirmā pieredze ar elektroniku, iznāca ļoti labs ievads tajā, ko nozīmē salikt shēmu, bet pieredzējušākiem apmeklētājiem piedāvājām iespēju doties uz atsevišķu telpu un shēmas salodēt. Noklāts tika plašs spektrs – no vienkāršās LED diodes iededzināšanas līdz shēmai, kurā gaismiņas iedegas tad, kad mikrofons uztver skaņu.
Galu galā padziļinātajā lekcijā ciemos no Siguldas bija atbraucis Andris Jenerts – puisis, kas pats vēl joprojām mācās 12. klasē, bet ir ieguldījies elektronikas un robotikas lauciņā. Andris pastāstīja par to, kā viņš tika līdz tam, ka saslima ar elektroniku, un pastāstīja par savu ikdienu – kā shēmas taisa viņš, kā labo kļūdas un ar ko saskaras.
Kopumā – nodarbība, kurā bija gan teorētiskas sarunas, gan arī praktiska iespēja pašiem kaut ko salikt, gan dzirdēt, kā to dara lielie profi :)
Samērā drīz – 3. martā – tiksimies nodarbībā par cietvielām! See you there!
Galu galā padziļinātajā lekcijā ciemos no Siguldas bija atbraucis Andris Jenerts – puisis, kas pats vēl joprojām mācās 12. klasē, bet ir ieguldījies elektronikas un robotikas lauciņā. Andris pastāstīja par to, kā viņš tika līdz tam, ka saslima ar elektroniku, un pastāstīja par savu ikdienu – kā shēmas taisa viņš, kā labo kļūdas un ar ko saskaras.
Kopumā – nodarbība, kurā bija gan teorētiskas sarunas, gan arī praktiska iespēja pašiem kaut ko salikt, gan dzirdēt, kā to dara lielie profi :)
Samērā drīz – 3. martā – tiksimies nodarbībā par cietvielām! See you there!