
ej.uz/MadScience_Godins
Plašāk par pasākumu (angļu valodā):
Jānis Godiņš "Is creativity, data and design enough to change the world?"
We have often heard a variety of theses that creative ideas, and data-based decisions, or design thinking are like magic cure for all humanity's problems. During the lecture, we will try to overview how creativity, data and design can overlap with each other from the personal experience viewpoint of lecturer, gained while working in the start-up industry. We also will try to understand the fundamental conditions that make some solutions viable, while others are failure, how to better understand the concept of design, and what is the real power of data from a human perspective.
Par IT uzņēmumu "Accenture"
Accenture ir viens no vadošajiem IT uzņēmumiem Latvijā un pasaulē. Accenture ir starptautisks vadības konsultāciju, tehnoloģisko pakalpojumu un ārpakalpojumu uzņēmums. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 394 000 cilvēku, kas apkalpo klientus vairāk nekā 120 pasaules valstīs. Accenture Latvijas filiāle ir dibināta 2002. gadā.
Par LU Datorikas fakultātes Alumni asociāciju
LU DF Alumni ir nekomerciāla organizācija, kas ir dibināta un darbojas tās biedru izglītojošo un komunikāciju veicinošo mērķu realizēšanai, kā arī LU Datorikas fakultātes popularizēšanai un atbalsta sniegšanai. Asociācija vieno gan LU Datorikas fakultātes absolventus un esošos studentus, gan arī citu eksakto zinātņu virzienu absolventus un studentus, kam rūp IT nozare.
Jānis Godiņš ir vadošais Infogram produktu dizainers. Viņa darbā būtiskākais ir datos balstīta uz cilvēku orientēta dizaina procesu lietošana apvienojumā ar jēgpilnu estētiku, kā arī dizaina domāšanas pielietojums komandas darba un uzņēmuma kultūras pilnveidošanā.
Pasākums ir bez dalības maksas, un vietu skaits ir ierobežots. "Mad science" pasākumam interesenti var pieteikties: