Latvijas Universitātes Akadēmiskais centrs, Dabas māja, Jelgavas iela. © Foto: Toms Grīnbergs, Latvijas Universitātes Komunikācijas un inovāciju departaments

Otrdien, 14. februārī, reizē ar meistardarbnīcu “Dizaina domāšana” notiks “Erasmus+” projekta CATCHANGE noslēguma pasākums. Tuvojoties pavasarim, pasniedzējiem tā ir iespēja izzināt svaigas vēsmas lekciju satura bagātināšanā.

Pasākuma mērķis ir iepazīstināt ar izstrādātajiem  profesionālās pilnveides kursiem “Akadēmiskā vadība” un “Dizaina domāšanas prasmes”, kā arī ar izstrādāto motivācijas sistēmu pasniedzējiem.

Pasākuma otrajā daļā būs iespēja piedalīties kopīgā meistardarbnīcā ar pasniedzējiem no Latvijas Universitātes un citām augstskolām – uzzināt, kā uzlabot vai atsvaidzināt savu studiju kursu, rast jaunas idejas kursu pasniegšanai, kā arī iedvesmoties no citiem kolēģiem un gūt praktiskus piemērus lekciju satura bagātināšanai.

Pasākuma noslēgumā kafijas pauzes laikā notiks pasniedzēju un akadēmiskā personāla tīklošanās skaistajā Latvijas Universitātes Dabas mājas ēkā ar skatu pāri Rīgas jumtiem.

Meistardarbnīcu “Dizaina domāšana” veidoja starptautiska akadēmisko ekspertu komanda no trim Baltijas universitātēm: Tallinas Universitātes, Latvijas Universitātes un Viļņas Ģedimina tehniskā universitātes, meistardarbnīcu vadīs Signe Adamoviča, kura, pārstāvot Latvijas Universitāti, piedalījās kursa izstrādē.

Pasākums notiks otrdien, 14. februārī, no plkst. 10.00 līdz plkst. 13.00 LU Dabas mājā Jelgavas ielā 1, Rīgā. Dalība pasākuma ir bezmaksas, pasākuma dalībnieki saņems sertifikātu par dalību meistardarbnīcā “Dizaina domāšana”. Pasākuma darba valodas ir angļu un latviešu. Interesenti ir aicināti pieteikties šeit: REĢISTRĒŠANĀS.

Projekts sākās 2021. gada 1. martā, tā ilgums ir divi gadi. Tajā piedalās visu trīs Baltijas valstu vadošās augstskolas – Latvijas Universitāte kā projekta koordinators, kā arī Tallinas Universitāte un Viļņas Ģedimina tehniskā universitāte kā projekta partneri.

Mācīšana ir daudzpusīgs sniegums, kas prasa plašu zināšanu un prasmju klāstu, ietverot gan tā saucamās cietās, gan mīkstās prasmes. Daudzi pētījumi ir atklājuši, ka studenti efektīvi mācās tad, kad mācībspēks ir paraugs, kas viņus motivē, iedvesmo un vada. Mūsdienās ir apkopotas un izstrādātas inovatīvas mācību metodes, un daudzi mācībspēki uzlabo savas lekcijas, padarot tās iesaistošas un aizraujošas. Tajā pašā laikā ir ievērojams mācībspēku skaits, kuriem nepieciešams pilnveidot dizaina domāšanas prasmes, kā šīs metodes izmantot lekcijās, kā arī spēkā nav praktiskas motivācijas sistēma universitātē, kas motivētu mācībspēkus izmantot inovatīvas metodes.

Projekts tiek īstenots pateicoties “Erasmus+” programmas finansējumam.

 

Dalīties

Saistītais saturs