© Foto: Toms Grīnbergs, Latvijas Universitātes Komunikācijas un inovāciju departaments

Aktivitāšu pārskats 2022. gada maija – jūlija periodā

2021./2022. akadēmiskā gada otrajā semestrī aktivitātē “Doktorantu iesaiste akadēmiskajā darbā augstākās izglītības institūcijā” savu dalību noslēguši trīs mācībspēki – Ginta Ieva Bikše virzienā “Vēsture un filozofija”, Baiba Īvāne virzienā “Informācijas un komunikācijas zinātnes” un Margarita Vološina virzienā “Arhitektūra un būvniecība”. Aktivitāti turpina Gaļina Asmaite virzienā “Mākslas”, Malvīne Stučka un Ieva Strode virzienā “Socioloģija, politoloģija, antropoloģija”, Cristina Bajo Santos virzienā “Dzīvās dabas zinātnes”, Harijs Ijabs virzienā “Ģeogrāfija un Zemes zinātnes”, Inga Pudža virzienā “Fizika, materiālzinātne, matemātika un statistika”, Maksims Ivanovs, Jānis Judvaitis un Krišjānis Nesenbergs virzienā “Informācijas tehnoloģija, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne”,  Zane Jansone Langina un Ilona Vanaga virzienā “Veselības aprūpe”.

Aktīvi norisinājusies arī ārvalstu akadēmiskā personāla iesaiste akadēmiskajā darbā Latvijas Universitātē. Dalību projektā noslēguši: vieslektors Roman Bischof Vegh virzienā “Valodu un kultūras studijas, dzimtās valodas studijas un valodu programmas”, vieslektore Alise Kalteniece un  viesprofesore Baiba Lāce virzienā “Veselības aprūpe”, asociētais viesprofesors  Zenonas Gulbinas virzienā “Vides aizsardzība”, kā arī viesdocents Ashlay David Kerr virzienā “Mākslas”, kurš šobrīd sekmīgi turpina docēšanu Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē. Dalību projektā turpina viesdocente Adele Tiengo virzienā “Valodu un kultūras studijas, dzimtās valodas studijas un valodu programmas”, asociētais viesprofesors Brandon Tyler Sinn un viesdocente Ieva Roznere virzienā “Dzīvās dabas zinātnes” un asociētais viesprofesors Jānis Priede virzienā “Fizika, materiālzinātne, matemātika un statistika”. Ārvalstu mācībspēki šajā laikā projektā piedalījušies arī latviešu valodas apguves mācībās.

Akadēmiskā personāla kompetences pilnveides jomā pārskata periodā projektā organizēta akadēmiskā personāla stažēšanās dažādu nozaru uzņēmumos. Stažēšanos noslēdza četri Latvijas Universitātes mācībspēki:  uzņēmumā AS “Latvijas valsts meži” Aivars Markots, virziens “Ģeogrāfijas un Zemes zinātnes”, izdevniecībā “Zinātne” Igors Šuvajevs, virziens “Vēsture un filozofija”, reklāmas aģentūrā “Gusta Rutka birojs” Agata Muze, virziens “Mākslas” un starptautiskā konsultāciju uzņēmumā SIA “Estonian, Latvian & Lithuanian Environment” Agnese Osīte, virziens “Ķīmija, ķīmijas tehnoloģijas un biotehnoloģija”. Lai veicinātu pieredzes apmaiņu ar nozari un attīstītu kompetences, stažēšanos uzsāka arī trīs mācībspēki – Maija Zute virzienā “Veselības aprūpe”, Linards Goldšteins virzienā “Fizika, materiālzinātne, matemātika un statistika” un Klinta Ločmele virzienā “Informācijas un komunikācijas zinātnes”.

Šī gada jūnijā noslēdzās profesionālā angļu valodas pilnveide trim grupām, kas uzsāka mācīties 2021. gada rudens semestrī un eksāmenus angļu valodas zināšanu līmeņa noteikšanai kārtoja kopskaitā 16 mācībspēki. Pārskata periodā organizētas arī akadēmiskā personāla specializētās mācības “Praktiskie ieteikumi, darbojoties digitālajā vidē” un “Pedagoģiskās pieejas un to īstenošana digitālajā vidē”. Mācību mērķis bija attīstīt un pilnveidot docētāju digitālās prasmes.

Visas aktivitātes tiek īstenotas Eiropas Sociālā fonda finansētā projekta "Akadēmiskā personāla atjaunotne un kompetenču pilnveide Latvijas Universitātē" (projekta Nr. 8.2.1.0/18/A/010) ietvaros.

 

Dalīties

Saistītais saturs

Akadēmiskais personāls pilnveido pedagoģiskās prasmes digitālajā vidē
24.04.2022.

Akadēmiskais personāls pilnveido pedagoģiskās prasmes digitālajā vidē

Akadēmiskais personāls turpina stažēšanos uzņēmumos un organizācijās
01.05.2020.

Akadēmiskais personāls turpina stažēšanos uzņēmumos un organizācijās

Akadēmiskais personāls turpina pilnveidot kompetences izaugsmei un attīstībai
01.11.2019.

Akadēmiskais personāls turpina pilnveidot kompetences izaugsmei un attīstībai