Foto: Unsplash.com

Projekta gaitas atskaite 2022. gada maijs - 2022. gada jūlijs

2021./2022. akadēmiskajā gadā profesionālās angļu valodas mācībās zināšanas apguva 14 akadēmiskie pārstāvji. Jūnijā sekmīgi tika kārtots gala pārbaudījums, un visi iesaistītie mācībspēki saņēmuši sertifikātus kā iegūto zināšanu apliecinājumu. Līdz ar šo grupu angļu valodas pilnveides projekta aktivitāte noslēdzas, sasniedzot pozitīvu iznākuma rādītāju – 60 akadēmiskie pārstāvji pilnveidojuši savas profesionālās zināšanas angļu valodā.

Šī akadēmiskā gada laikā Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē strādāja divas viesprofesores – Liliana Elizabete Radu no Rumānijas un Nikleia Eteokleous no Kipras. Abas viesprofesores veiksmīgi vadīja kursus bakalaura un doktora studiju studentiem, savukārt projekta komanda guvusi pozitīvu studentu novērtējumu par pasniegto kursu saturu un kvalitāti. Viesprofesore Liliana Elizabete Radu turpinās darbu Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē Skolotāju izglītības nodaļā arī nākamajā mācību semestrī, turpinot pasniegt kursu “Kustību, somatiskā un funkcionālā novērtēšana”.

Daļēji attālināti un daļēji klātienē šajā semestrī noslēgusies arī četru docētāju stažēšanās izglītības iestādēs. Šajā mācību gadā Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes mācībspēki izmantoja iespēju un stažējās Rīgas Valsts 2. ģimnāzijā, Āgenskalna Valsts ģimnāzijā, Viļakas Valsts ģimnāzijā un Ogresgala pamatskolā. Notikusi daudzpusīga un mērķtiecīga pieredzes apmaiņa starp akadēmisko personālu un izglītības iestādēm, kas viennozīmīgi sniegusi gan plašāku ieskatu skolotāju un skolas ikdienā, gan sniegusi padziļinātu izpratni par kompetenču pieejas īstenošanu skolās, kā arī ļāvusi pilnveidot profesionālo kompetenci visām iesaistītajām pusēm.

Rudens semestrī, kas būs arī projekta noslēdzošais posms, projekta ietvaros akadēmiskais personāls turpinās stažēšanās aktivitātes dažādās izglītības iestādēs un turpinās profesionālo pilnveidi specializētajās mācībās. Turpināsies mācību programma “Tehnoloģiski pedagoģisko prasmju attīstība studiju nodrošināšanai digitālajā vidē”, kuras ietvaros tiek piedāvāti deviņi dažādi kursi, kuru laikā akadēmiskais personāls kā teorētiski, tā praktiski apgūst tehnoloģiju sniegtās iespējas mācību procesa plānošanai. Tāpat gaidāms, ka savas disertācijas aizstāvēs vairāki projektā iesaistītie doktoranti.

Visas aktivitātes tiek īstenotas Eiropas Sociālā fonda finansētā projekta “Latvijas Universitātes  studiju virziena "Izglītība, pedagoģija un sports" motivēts, mūsdienīgs un  konkurētspējīgs akadēmiskais personāls” (projekta Nr. 8.2.1.0/18/I/004) ietvaros.

Dalīties

Saistītais saturs