Sākumā studentiem bija iespēja piedalīties tiešsaistes nodarbībās, lai iepazītos ar presbiopijas veidošanās un korekcijas pamatprincipiem, bet, jau ierodoties klātienē, pilnveidot savas praktiskās iemaņas ORZN laboratorijās gan redzes funkciju novērtēšanā, gan redzes korekcijas līdzekļu piemeklēšanā un izrakstīšanā.
BIP izvērsās par patiesi interesantu un multinacionālu pasākumu ne tikai studentiem, bet arī ORZN mācībspēkiem. Labās atsauksmes un konstruktīvie ieteikumi, kā uzlabot projekta realizēšanu nākotnē, dod stimulu šādus BIP projektus organizēt arī turpmāk. Šādu projektu galvenais mērķis ir iepazīties vienam ar otru, sniegt studentiem iespēju paraudzīties, kā notiek optometristu apmācība viņu kaimiņvalstīs, gūt jaunus kontaktus un draugus un vienkārši pavadīt labi laiku kopā.
Dažas studentu atsauksmes:
“I enjoyed this programme, sometimes it was difficult but I learned a lot of new things and ways how to improve my skills. Thank you!”;
“I’m very happy to have this experience. Thank you! ❤️”;
“It was a great experience, both in academic and social interactions. It was great meeting other students learning the same profession. And to observe and hear them in practical parts, to see what we have got in common in our procedures. Overall a great and a fun experience, would like to take more part in these kind of projects! :)”.
Kombinētās intensīvās programmas (angļu valodā Blended Intensive Program, saīsināti BIP) ir Erasmus+ īsas, intensīvas mācību programmas, kuru ietvaros tiek īstenota studentu mobilitāte, integrējot inovatīvas mācīšanas un mācīšanās veidus, tai skaitā tiešsaistes sadarbību.