Latvijas Universitātes Akadēmiskā centra Zinātņu māja. © Foto: Toms Grīnbergs, Latvijas Universitātes Komunikācijas un inovāciju departaments

Lai sekmētu Latvijas Universitātes visu līmeņu vadītāju profesionālo izaugsmi efektīvas pārvaldības īstenošanai augstskolā, iespēju pilnveidot savas kompetences tematiski daudzveidīgās mācībās līdz šim izmantojuši 237 interesenti. Mācību norisi nodrošināja Latvijas Universitātes Studiju attīstības un pārvaldības pilnveides programma.  

Mācībās Latvijas Universitātes vadītāju kompetenču attīstībai bija iespēja papildināt un pilnveidot zināšanas līderības, kvalitātes vadības, administratīvās efektivitātes un finanšu pratības jomā, uzlabot angļu valodas prasmes, paplašināt digitālās prasmes, tai skaitā tiešsaistes mācību izstrādei un mācību satura digitalizācijai, apgūstot dažādus digitālos rīkus,  savukārt mācību jomā par izgītības satura inovācijām un salāgošanu ar nozares attīstības vajadzībām norisinājušās mācības “Inovācijas mācību procesa kvalitātes uzlabošanai”. Lai pilnveidotu izpratni par aktuālajām problēmām akadēmiskā godīguma jomā un attīstītu kompetenci īstenot akadēmisko godīgumu zinātniskajā darbībā un studiju procesā, tika izstrādāts tālākizglītības kurss “Akadēmiskais godīgums” 16 akadēmisko stundu apjomā, kuru jau noklausījušies mācību dalībnieki. 

Iepriekšminētās mācības dažāda līmeņa vadītājiem Latvijas Universitātē īstenotas laika posmā no 2018. gada 12. novembra līdz 2021. gada 30. aprīlim.   

Šoruden, pateicoties Eiropas Sociālā fonda projektam “Labākas pārvaldības nodrošināšana Latvijas Universitātē”, iecerēts īstenot mācības vidējā līmeņa vadītājiem papildus vēl par tādām tēmām kā studiju programmu konkurētspējas un ilgtspējas uzlabošana, kā arī mācības starptautisko projektu vadībā.

Latvijas Universitātes vadītāju mācības finansētas no Eiropas Sociālā fonda projekta “Labākas pārvaldības nodrošināšana Latvijas Universitātē” līdzekļiem specifiskā atbalsta mērķa 8.2.3. “Nodrošināt labāku pārvaldību augstākās izglītības institūcijās” ietvaros (projekts Nr. 8.2.3.0/18/A/019).

 

Share

Related Content